Hvis du ikke ved, hvor din målskive er, så er det umuligt at vide, hvor du skal sigte hen.
For slet ikke at snakke om muligheden for at ramme plet.
Derfor er det ekstremt vigtigt, at du har en strategi for din kommunikation eller markedsføring på dine digitale kanaler.
Med en kommunikationsstrategi bliver I skarpere på, hvem jeres målgruppe er. Hvor I kan ramme dem. Og hvilke budskaber der vil give dem værdi.
Som virksomhed skal I ikke kommunikere på samme måde på TikTok og LinkedIn.
Målgruppen er ikke den samme.
Har du en kampagne eller et budskab, du gerne vil have ud i
pressen?
Og som også skal udbredes via jeres digitale kanaler?
Så kan jeg hjælpe med at lave en kampagnestrategi, der vil give jer både overblik og fokusere jeres indsats.
Med afsæt i målgruppen og deres adfærd vil kampagnestrategien kunne bruges til at lægge et tryk på lige præcis de kanaler, hvor jeres målgruppe er aktiv.
Med en kampagnestrategi vil I spare tid og ressourcer, fordi I er helt skarpe på, hvor I skal koncentrere indsatsen, hvordan og ikke mindst hvornår.