Strategi

Hvis du ikke ved, hvor din målskive er, så er det umuligt at vide, hvor du skal sigte hen. 

For slet ikke at snakke om muligheden for at ramme plet. 
Derfor er det ekstremt vigtigt, at du har en strategi for din kommunikation eller markedsføring på dine digitale kanaler. 


Jeg kan hjælpe dig med:

Kommunikationsstrategi

Med en kommunikationsstrategi bliver I skarpere på, hvem jeres målgruppe er. Hvor I kan ramme dem. Og hvilke budskaber der vil give dem værdi. 

Med andre ord bliver målskiven tydelig for alle i organisationen, og I kan efterfølgende meget bedre måle på jeres egen succes.

Jeg kan hjælpe jer med at få lavet den skarpe, konkrete strategi, som I reelt kan bruge i hverdagen. 

Med den i hånden vil I styrke jeres kommunikation og markedsføring og bruge ressourcerne mere effektivt.

Kanalstrategi

Som virksomhed skal I ikke kommunikere på samme måde på TikTok og LinkedIn. 

Målgruppen er ikke den samme. 

Tonen på platformen er ikke den samme. 

Og det fede indhold, som algoritmen belønner med mere rækkevidde, er heller ikke det samme på tværs af kanalerne. 

En kanalstrategi for jeres digitale tilstedeværelse på hver enkelt socialt medie kan bruges som rettesnor i det daglige arbejde. 

Og strategien gør det samtidig lettere at måle jeres succes - og justere, hvor der er behov for det. 

Kampagnestrategi

Har du en kampagne eller et budskab, du gerne vil have ud i pressen?

Og som også skal udbredes via jeres digitale kanaler?

Så kan jeg hjælpe med at lave en kampagnestrategi, der vil give jer både overblik og fokusere jeres indsats. 

Med afsæt i målgruppen og deres adfærd vil kampagnestrategien kunne bruges til at lægge et tryk på lige præcis de kanaler, hvor jeres målgruppe er aktiv. 

Med en kampagnestrategi vil I spare tid og ressourcer, fordi I er helt skarpe på, hvor I skal koncentrere indsatsen, hvordan og ikke mindst hvornår.